Wednesday, October 2, 2019

BBM3410Satu2019: TIP BELAJAR DENGAN MUDAH

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Perkongsian saya pada kali ini adalah berkaitan dengan "Tips Belajar dengan Mudah".
Tips ini merupakan salah satu tips yang saya amalkan sewaktu belajar. Jadi, anda boleh amalkan tips ini sewaktu belajar kerana ia sangat berkesan dan membantu anda untuk belajar dengan bersistematik. Saya mengamalkan tips ini dari saya berumur 16 tahun iaitu semasa ditingkatan empat sehinggalah saya berumur 23 tahun iaitu merupakan pelajar semester 7 yang bakal bergraduasi tidak lama lagi. Semoga perkongsian saya ini memberi anada kejayaan kelak.






 




SEMOGA BERJAYA



No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

KETIKA DAN KALIMAT Tanggal 18 September 2019 bergelarlah aku sebagai seorang pelajar  tahun akhir di Universiti Putra Malaysia. Seme...