Saturday, October 19, 2019

BBM3410Satu2019: Intagram Minggu 6

Assalamualaikum.

Kali ini aku kongsikan gambar yang boleh menceritakan mengenai perasaan aku sekarang ini.  Aku sangat gembira dan aku nak semua orang juga turut merasakan kegembiraan ini bila melihat gambar ini.  Ketawa dan gembira ini mampu menghapuskan segala keresahan dan kekusutan yang melanda jiwa.  Jadi gembirakanlah diri anda macam aku.  😁😘🤗
Gambar Keriangan 



Semua orang patut merasakan kasih sayang dan patut dikasihi.  Jadi, apabila kita bagi kasih sayang itu kepada haiwan khususnya kucing, kita belai kucing itu secara tidak langsung kita akan merasakan kebahagian yang tidak ternilai.  Sebab secara tidak langsung hati kita akan merasakan ketenangan.  Walaupun kucing itu seolah-olah tidak memahami apa yang kita cakap atau luahkan kepadanya, tapi kucing itu mendengar dan tindakanya seolah-olah memahami. Jadi,  cintailah kucing tak rugi mana pun kita berkongsi kasih sayang dengan haiwan selain keluarga.  😄😆

Gambar Kasih Sayang




Terima kasih. 


No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

KETIKA DAN KALIMAT Tanggal 18 September 2019 bergelarlah aku sebagai seorang pelajar  tahun akhir di Universiti Putra Malaysia. Seme...