Friday, September 20, 2019

BBM3410Satu2019:Diri

    Nama diberi Nur Faizah binti Abd Wahab (190989). Saya berasal dari Pulau Pinang dan merupakan anak kedua daripada tiga orang adik-beradik. Saya mempunyai hobi iaitu suka menyanyi dan bercakap. Bagi saya, apabila menyanyi secara tidak langsung ia dapat menghiburkan hati dan boleh mengurangkan tekanan yang dihadapi sebagai seorang  mahasiswa. Saya juga suka bergaul dengan rakan-rakan yang boleh memberikan saya inspirasi dan aura yang positif. 

       Pada tahun 2016, saya diberi kesempatan untuk melanjutkan pelajaran disebuah universiti yang terkemuka di Selangor iaitu Universiti Putra Malaysia. Saya melanjutkan pelajaran diperingkat Bacelor dalam pengkhususan  Bahasa dan Linguistik Melayu. Kini, genaplah tiga  tahun saya melanjutkan pelajaran di sini  sebagai seorang mahasiswi yang berada di semester akhir dan bakal menamatkan pelajaran pada tahun 2020. 




No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

KETIKA DAN KALIMAT Tanggal 18 September 2019 bergelarlah aku sebagai seorang pelajar  tahun akhir di Universiti Putra Malaysia. Seme...